piątek, 14 grudnia 2012

Coppa Yoghurt - lekki deser


Dzisiaj deserowo :)
 Wspomnienia mnie chwyciły, ten deser jadałem swego czasu co niedzielę przez kilka lat i nadal mi się nie znudził :). Podawano go w pewnej gelaterii na obrzeżach Verony. Jest orzeźwiający i niezbyt słodki. Taki jak lubię.

potrzebujecie:

  • 30 ml gęstego syropu owocowego, ja użyłem malinowego
  • 200 ml jogurtu naturalnego
  • 1 gałka lodów waniliowych


Do wysokiej szklanki wlejcie syrop, potem jogurt i na wierzch połóżcie gałkę lodów. Gotowe :).
 Możecie eksperymentować tak z syropami jak i z lodami. W oryginale, deser był posypany jeszcze płatkami kukurydzianymi, ale z racji tego że za nimi nie przepadam, sam ich nie dodaję. Sam syrop możecie zastąpić np. miodem.
Smacznego życzę!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz