poniedziałek, 24 czerwca 2013

malinowy kremogen w wersji light


Wiecie o tym że maliny, jako jedne z nielicznych, podczas mrożenia nie tracą nic ze swoich właściwości? Nie  tylko nie zmienia się ich smak i kolor, ale także zachowują wszystkie witaminy i mikroelementy.
  Znalazłem w swoim zamrażalniku maliny z zeszłego roku. Gdzieś mi je upchnęła moja mama i za to chyba muszę jej podziękować :).
 Ostatnio w Białymstoku, podobnie jak i w całej Polsce panują upały. Człowiek ratuje się lodami, zimnymi napojami... Jednym słowem, czym tylko popadnie aby było zimne.
 A co z osobami, które dzielnie prą w swojej diecie i ciągnie ich do lodów? Pomyślałem i o Was :).
  Oczywiście taki kremogen możecie zrobić z jakichkolwiek mrożonych owoców.

 Wystarczy że macie kilka składników, na dwie porcje potrzebujecie:


  •  300gr malin mrożonych
  • 200 ml maślanki naturalnej
  • łyżeczka słodzika w pudrze lub 4 pastylki słodzika zwykłego
  • ulubiony syrop (opcjonalnie) ja użyłem syropu z aronii


Wrzućcie wszystko do wysokiego naczynia, potraktujcie blenderem do tego stopnia by cała masa była kremowa. Wyłóżcie do kieliszków, polejcie łyżką ulubionego syropu ( jak wspomniałem, opcjonalnie) i voilà, deser gotowy.

  Pozostaje mi życzyć smacznego i szybkiej utraty kilogramów !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz